Google надмина Apple и стана най-скъпата марка в света през 2014 г. В направената класация от MillwardBrown брандът на Google се равнява на 159 млрд. щатски долара, което е с 40% повече от предходната година. Миналогодишният лидер в класацията Apple вече е на второ място със стойност 148 млрд. долара- 20% по-малко от 2013 г.
Третото място заема IBM, въпреки понижението на сравнявания показател с 4% до 107 млрд. долара. Веднага след това се нарежда софтуерният гигант Microsoft. Стойността му е с 29% по-висока от миналата година и е 90 млрд.
За учудване на някои шестото място е за веригата за бързо хранене McDonald’s, която струва 85 млрд. долара. Последна позиция в топ 10 заема онлайн магазинът Amzaon с 64,255 млрд. долара.
MillwardBrown изготвя класацията от 2006 г. Според твърденията на представители на агенцията, това е единственият рейтинг, който се опира на проучване на над 2 милиона души по света и подробен анализ на бизнес показателите на хиляди компании.
comments (0)