Често в летните жеги се изкушавате да си поръчате вечерята от ресторант и не ви минава през ум, че храна, която ви доставят е некачествена. Ето някои препоръки, дадени от хора, работещи в отрасъла. Повярвайте, те не ви лъжат.
Не си поръчвайте:
- Специални морски дарове или стриди. Ето какво си мисли готвача: Моята доставка на морски дарове е утре и трябва да се отърва от старите си запаси.
- Проверете менюто и ако има съставка, използвана само в едно ястие, има вероятност да не е толкова свежа, колкото останалата част от менюто.
- Ако поръчате нещо, което не е популярно (пилешки сандвич на скара, салата и др.), то със сигурност ще е старо. Виждал съм пиле на скара да седи в подгряващ тиган 8+ часа, преди да бъде продадено. Салатите обикновено са предварително направени веднъж седмично и всичко, което правят е да добавят малко пилешки лентички отгоре преди сервиране.
- Лед. Освен ако не сте виждали хора да разглобяват ледения генератор и да го почистват, определено има плесен в него.
- Поръчайте това, за което е известно мястото. В заведение за пиши се обърнете към служителя за разнос на пица Варна.
- Не поръчвайте чили в определен ресторант за бързо хранене в стил” 50-те години
- Никога не поръчвайте добре изпечена пържола. Гарантирам ви, че готвачът ще вземе най-старото, най-гадно месо от задната страна на рафта. По-добре е да поръчате бургер.
- Всеки ресторант с огромно меню от 8 страници ви сервира замразена храна, която се приготвя в микровълновата печка.
- Не поръчвайте рибата в понеделник, тъй като готвачите получават последната си поръчка за риба от седмицата в петък и те не получават нова до вторник.
- Не поръчвайте нещо с лимони. Те не се мият.
- Никога не поръчвайте ” специалното ” предложение, ако е пиле, риба или говеждо месо, защото това означава, че на следващия ден изтича срока на годност и те се опитват да го продадат, преди да нямат друг избор, освен да го подправят.
comments (0)