Outdoor portrait of pretty student girl taking a selfie.

Замисляли ли сте се кои постове “преобладават” на вашата стена? Моментното настроение влияе върху публикациите в социалните мрежи, разкри маркетинг проучване в Сан Франциско. Анализирани са емоциите на хората, публикували текстове и снимки, засягащи продуктите на около 30 големи компании.

Основният извод е, че когато са доволни от услугите или обслужването, клиентите публикуват снимки, а когато са ядосани – само текст. Изследвано е поведението на потребители в трите най-големи социални мрежи.

Резултатите показват, че е четири пъти по-вероятно зад публикуването на снимка да се крие добро настроение. Негативните емоции пък увеличават 2,5 пъти шансовете за текстово съобщение.

Изследователите обясняват че, когато са ядосани, потребителите бързат да се оплачат само с няколко думи. Когато искат да се похвалят – прикачат снимка.

comments (0)

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>